Monday 26 March 2012

Perempuan Oh Perempaun

perempuan oh perempuan
disebabkan saya juga seorang perempuan apa kata entry kali ni saya kupas pasal isu perempuan.
Perempuan adalah makhluk tuhan paling subjektif. Perempuan=shopping, perempuan=cantik, perempuan=gossip, perempuan=merajuk, perempuan=sentap. Paling senang perempuan adalah makhluk Tuhan paling sukar difahami.. Macam mana lelaki nak faham perempuan jika saya sendiri sebagai perempuan pon xfaham diri saya. Sebulan sekali mesti nak sedih-sedih, nak hangin-hangin dengan housemate (ok si nija akan jadi mangsa), nak marah xtentu pasal kalau member tersalah buat lawak (padahal b4 ni buat lawak tahap sentak hati mak nak pun xpa, boleh ketawa terbahak bahak), lepas emotional terganggu disusuli dengan PMS yang menyeksakan (xfaham kenapa ada lelaki nak jadi perempuan, kalau dorg rasa PMS mesti Taubat Nasuha xnak jadi perempuan dah).. xpayah nak buat contoh jaoh-jaoh, contoh terdekat (sila posing sebagai model sebentar) saya sendiri asal hujung bulan sikit sikit nak sebak menangis dalam bilik kalau terasa hati dengan member ke boss ke adik ke mak ke. Untuk lelaki lelaki diluar sana. Hargailah perempuan anda (eh ada ke) mereka bukan minta untuk jadi begitu (begitu??) Memang natural semua perempuan begitu (research dibuat selama 8 tahun hihik), jadi bersabar lah, besar ganjarannya jika awak-awak bersabar dengan perempuan perempuan awak.. (kadang kadang saya pun xsabar dgn diri saya, macam mana org lain boleh bersabar dgn saya, agak hairan...) Tapi sesungguhnya, Perempuan adalah Ciptaan Allah yang paling Indah!

Koleksi Perempuan Perempuan Cantik!












No comments:

Post a Comment