Wednesday 14 March 2012

First Entry!! (panas-panas dari oven tuuu!!!)

Assalammualaikum, yes! this is my first entry to be wrote and i m soo so excited even though tak tahu apa yang saya nk karang or merepek kat blog ni. this is only be my blog, my new blog, my new place to share everything in my life (everything ke fath, jgn nk badget artis sangat la kot). Perlu banyak godeh godeh blog orang lain lagi untuk lihat cara penulisan dan adopt ke blog saya yg caca marba ni. Overall, i m happy at the end ada juga blog untuk merepek repek time lonely and xde menda nk buat..(Maksudnya sikalang mmg free sgt-sgt la so sila ajak saya kwa mkn). My wish, semoga blog ni dapat memberi input and some information to all and at the same time saya boleh kongsi pengalaman bercuti atau apa - apa saja bersama keluarga dan kawan-kawan (motif sebenar). and saya xtau apa motif saya tibe2 pg taruk gambaq sekeping posing ala2 syok seniri kt cni, apepun. just pejam mata buat2 xnampak je if sapa-sapa yg xsuka tgk. Selamat Bekerja kepada mereka yang sedang bekerja dan selamat belajar bg mereka yg tgh belajar. bagi yg cuti atau melepak saje, enjoyz your life betul2 b4 you all keja, nanti xdek masa nk lepak2 mcm tu. nk makan pn xde masa tau (pliz jgn compare dgn saya pliz, saya xtau saya masuk dlm golongan mane hehehe) jumpa lagi di entry seterusnya.... p/s. (haruk je entry ni, mcm xjadi je)

No comments:

Post a Comment